Doprava a platba

 

 

Doprava a platba

 

Osobní odběr – Zdarma

Osobní odběr je možný na naši ostravské pobočce na adrese Ostrava-Přívoz, Na Náhonu 1165/17, 702 00

Uhradit objednávku můžete bankovním převodem nebo dobírkou

Při osobním odběru na pobočce je možné hradit platební kartou nebo v hotovosti.

Pro objednávku s osobním odběrem si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně po telefonickém oznámení.

 

Kurýr PPL

Cena za dopravu je 150 Kč na dobírku.

Objednávka je doručena prostřednictvím kurýrní společnosti PPL, ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

 

Možnosti plateb

Dobírkou

Peníze za zboží platíte až při převzetí, kurýrovi PPL.

Bankovním převodem

Po obdržení emailu s číslem Vaší objednávky uhraďte platbu na účet uvedeny na faktuře, jako variabilní číslo uveďte číslo faktury. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy Vám bude zboží doručeno nebo bude možné si jej vyzvednout na naší pobočce. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

 

Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Více informací naleznete v Reklamačním řádu na naších stránkách. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Ostravě. Reklamační formulář s Vámi rádi vyplní naši pracovníci.

ARGOS ELEKTRO a.s. - Ostrava-Přívoz, Na Náhonu 1165/17, 702 00

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. 

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:

ARGOS ELEKTRO a.s. - Ostrava-Přívoz, Na Náhonu 1165/17, 702 00

Do zásilky přiložte reklamační protokol, který naleznete zde.

V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.

Nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.